کیمیا

سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت سرها در گریبان است......

کیمیا

سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت سرها در گریبان است......

و مرگ که بدونی برمیگردی پیشم..!!!

خدا داشت منو بدرقه می کرد بهم گفت:

 

جایی که میری مردمی داره که میشکوننت

 

نکنه غصه بخوری من همه جا باهاتم تو تنها نیستی

 

تو کوله بارت عشق می ذارم که بگذری

 

قلب می ذارم که جا بدی

 

اشک میدم که همراهیت کنه

 

و مرگ که بدونی برمیگردی پیشم..!!!

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ایپک سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ق.ظ http://www.epak.blogfa.com

سلام
۱. دیشبی فرصتی بود که پس از ماهها وب‌گردی کنم . وبلاگ شما را هم در favorites ذخیره کرده بودم که چند صفحه اول آن را خواندم . انصافا مطالب خوبی را گلچین می کند و موجز و خلاصه نویسی حسن کارتان است که برای خواندن شیفته تر شدم . هر چند پست ( انسانم ... ) بیشتر به دلم نشست .
۲. از بابت لینک ممنونم . کاش قبلا خبر می دادید که شرمنده نشم . لینکتان کردم ...
۳. راستی آشنایی شما را با بازار مصالح نفهمیدم . که در لینک دوستان درج کرده‌اید . نکند از همکاران بازار الکترونیکی هستید ؟؟

سلام.
بی نهایت ممنونم از نظر لطفتون. خوشحالم از حضورتون .
۱- خیلی ممنونم از بازدیدتون. نظر لطفتونه. خلاصه نویسی رو دوست دارم اما بیشتر به دلیل کمبود وقت این کارو میکنم.
۲- من هم از بابت لینک ممنونم. بازم لطف فرمودین.
۳- همکاری کوچکی با بازار مصالح دارم البته زیر سایه الطاف و راهنماییهای جنابعالی.
به امید دیدارهای بعدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد