کیمیا

سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت سرها در گریبان است......

کیمیا

سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت سرها در گریبان است......

انسانم......

زخمی بر پهلویم است و خون می چکد

 

و خدا نمک می پاشد و من پیچ می خورم و تاب می خورم

 

و دیگران گمانشان که می رقصم

 

من این پیچ و تاب را و این رقص خونین را دوست دارم

 

چون به یادم می آورد که سنگ نیستم

 

چوب نیستم ... خشت و خاک نیستم

 

که انسانم...!

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رفوزه جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

شاید برای انسان هم نمک پاشیدن بر روی زخمی لازم باشد!

شاید..................
وشاید همین نمک پاشیدن یعنی توجه......
ممنون از بازدیدتون.
موفق باشید.

ایپک سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ق.ظ http://www.epak.blogfa.com

سلام
ممنون از ابراز لطف و بازدید تان .
پست اول تان ( انسان ... ) خیلی عالی بود . بقیه را فرصت نکردم بخوانم ذخیره کردم سر فرصت خدمت می‌رسم .
به امید دیدار مجدد . یا حق ...

سلام !!!!!
ممنونم از اینکه بهم سر زدید باعث خوشحالی بنده است .
باز هم منتظر قدمهای سبزتان هستم.
ایام به کام و در پناه حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد