کیمیا

سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت سرها در گریبان است......

کیمیا

سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت سرها در گریبان است......

الهی

الهی!به حرمت آن نام که توخوانی وبه حرمت آن صفت که توچنانی

 

دریاب که می توانی..

 

الهی!عمرخودبه بادکردم وبرتن خودبیدادکردم..گفتی وفرمان نکردم

 

درماندم ودرمان نکردم..

 

الهی!عاجزوسرگردانم..نه آن چه دارم دانم ونه آن چه دانم دارم...

 

الهی!اگرتومراخواستی.من آن خواستم که توخواستی...

 

الهی!به بهشت وحورچه نازم..مرادیده ای ده که ازهرنظربهشتی سازم...!

 

"خواجه عبدا..انصاری"

 

چارلی چاپلین به دخترش.....

چارلی چاپلین به دخترش:

 

تاوقتی قلب عریان کسی راندیدی

 

بدن عریانت رانشانش نده!

 

هیچ گاه چشمانت را برای کسی که

 

معنی نگاهت رانمی فهمدگریان مکن.

 

قلبت راخالی نگه دار

 

اگرهم یه روزی خواستی کسی رادرقلبت جای دهی

 

سعی کن که فقط یک نفرباشد

 

به اوبگوکه تورابیشتراز خودم وکمترازخدادوست دارم

 

زیراکه به خدااعتقاددارم

 

وبه تو نیازدارم..............!!

 

 

"فرقی نمی کندگودال آب کوچکی باشی یا دریای بیکران...

زلال که باشی آسمان درتوست!

 

این بهترین مسیجی است که امشب از طرف یه دوست دریافت کردم.

 

توبه من خندیدی........

توبه من خندیدی ونمی دانستی

 

که من باچه دلهره ای

 

سیب راازباغچه همسایه دزدیدم

 

باغبان درپی من شد دوید‍‍

 

سیب رادست تودید

 

غضب آلودنگاهی به من کرد

 

سیب دندان زده از دست توافتادبه خاک

 

وتورفتی وخش خش گام تو

 

سالهاست تکرارمیدهدآزارم

 

ومن همچنان غرق این پندارم

 

که چراباغچه کوچک ماسیب نداشت؟!

 

"حمیدمصدق"

 

سخنی از یک بزرگ

جرج آلن:اگرکسی رادوست داری به

 

 اوبگو.زیراقلبهامعمولا باکلماتی که

 

 ناگفته می مانندمی شکنند...!

 

 

مهمان ناخوانده!!

آمدنت بی خبربود ورفتنت....

 

روزی ازراه رسیدی ومهمان ناخوانده ی شبهای خلوتم شدی!

 

شبهایم نقش خنده هایت رابه خودگرفت..

 

ومن ناخودآگاه دلبسته ی مهمانم شدم.اما........

 

رفتنت اما نمیدانم زچه روی بی خبربود!

 

مراببخش که به وفایت شک کردم .

 

اما....امروز فهمیدم که نیستی..!!

 

نبودنت رابه یادروزهاوشبهای بودنت سپری می کنم

 

به امیدروزی که دوباره مهمان ناخوانده ی دلم شوی...!

******************************************

تبصره:مهمان ناخوانده ی دل من نمادحسی است که هدیه

خداوند درماه رمضان بود!!!